Κοινή Ανακ. – ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ

Αθήνα, 11 Φεβρουαρίου 2025 Κατά τη διάρκεια της πολυήμερης, κοινής περιοδείας μας στη Βόρεια Ελλάδα περάσαμε από το σύνολο σχεδόν.

Αθήνα, 11 Φεβρουαρίου 2025

Κατά τη διάρκεια της πολυήμερης, κοινής περιοδείας μας στη Βόρεια Ελλάδα περάσαμε από το σύνολο σχεδόν των καταστημάτων όπου συναντήσαμε όλους τους συναδέλφους και μας επικοινώνησαν τις δυσκολίες της καθημερινότητας τους.

Κοινή διαπίστωση όλων είναι η υπερκόπωση του δικτύου που οφείλεται σε:

  • Υποστελέχωση στην πλειοψηφία των καταστημάτων, ενώ ο νέος όρος που ήρθε στη ζωή μας, το Capacity, που θεωρητικά αντικατοπτρίζει την ισορροπία εξυπηρέτησης ανάμεσα σε εργαζόμενους ανά κατάστημα και πελατειακό κοινό, απλά δε λειτουργεί.
  • Στόχοι που συνεχώς αυξάνουν, ακόμα και σε κορεσμένες αγορές όπου το μερίδιο αγοράς της Τράπεζας είναι σαφέστατα ανώτερο του γενικού μέσου όρου.
  • Ο όγκος εργασιών που καλούνται οι συνάδελφοι να καλύψουν καθημερινά, ξεπερνά κατά πολύ, τις διαθέσιμες εργατοώρες (εργαζόμενοι x εργάσιμες ώρες) που διαθέτει το κάθε κατάστημα.
  • Ραντεβού που δομούνται πάνω σε μία άναρχη βάση μέσω winbank, χωρίς σχεδιασμό, μη λαμβάνοντας υπόψη την καθημερινότητα του δικτύου (ασθένειες, αντικαταστάσεις κτλ.) με αποτέλεσμα οι συνάδελφοι να καλούνται να καλύψουν πανικόβλητοι το εκάστοτε κενό.
  • Συναντήσαμε έμπειρους συναδέλφους, των οποίων η εμπειρία δεν αντικαθίσταται χωρίς εργασιακό κόστος, να ρωτούν μετ΄επιτάσεως για προγράμματα εθελουσίας εξόδου ή ακόμα χειρότερα, να εξετάζουν το ενδεχόμενο ακόμα και της παραίτησής τους.

Διακρίναμε επιπλέον, μία αδικαιολόγητη διοικητική καθυστέρηση σε διάφορα θέματα, όπως μετακινήσεις για κοινωνικούς λόγους ή λόγους υγείας, σε αιτήματα αλλαγής ρόλου ή αναβάθμισης. Ενώ η αναντιστοιχία πρόσθετων αμοιβών, που δημιούργησε η Διοίκηση μεταξύ εργαζόμενων στην Αττική με την περιφέρεια, εντείνει ακόμα περισσότερο το πρόβλημα.

Αυτή η καθυστέρηση διορθώνεται εύκολα και μπορεί να βελτιώσει την καθημερινότητα και τη διάθεση συναδέλφων άμεσα, αν όλες οι ιεραρχικές βαθμίδες ακολουθήσουν τα δικά τους καθήκοντα και λειτουργήσουν σύμφωνα με το job description της κάθε θέσης. Η ιεραρχική δομή υφίσταται ώστε ο κάθε εργαζόμενος να γνωρίζει και να εκτελεί τα καθήκοντα του, σύμφωνα με τα όσα ορίζονται, ώστε πολλά θέματα να επιλύονται από τις ενδιάμεσες ιεραρχικές βαθμίδες και να μην καταλήγουν όλα σε ένα και μόνο ιεραρχικά ανώτερο πρόσωπο.

Καθολικό αίτημα είναι να γίνει βιώσιμη, ανθρώπινη και λειτουργική η καθημερινότητα στους χώρους εργασίας.

Απαιτούνται αναγκαίες προσαρμογές λαμβάνοντας υπόψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κάθε περιοχής, του πελατολογίου της και των αναγκών της.

Από την πλευρά μας, έχουμε επικοινωνήσει και κοινωνήσει στο Ανθρώπινο Δυναμικό της Τράπεζας όσα διαπιστώσαμε για ακόμα μία φορά, και απαιτούμε να δοθούν λύσεις άμεσα κυρίως με νέες προσλήψεις που θα αποσυμπιέσουν το φόρτο εργασιών, θα δώσουν τη δυνατότητα εξέλιξης και εργασιακής κινητικότητας και θα ανανεώσουν το ανθρώπινο δυναμικό στους χώρους εργασίας.

Συνεχίζουμε τις κοινές περιοδείες σε όλη την Ελλάδα, δίπλα και πάντα μαζί με όλους τους εργαζόμενους και σας καλούμε να επικοινωνείτε μαζί μας καθώς τα θέματα της καθημερινότητας αποτελούν προτεραιότητα για μας.

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς

Για τα Διοικητικά Συμβούλια

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Ο Πρόεδρος              Η Γεν.Γραμματέας
Βάιος Νάκος             Χαρά Θεοδώρου

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ
Ο Πρόεδρος                                      Ο Γεν.Γραμματέας
Παναγιώτης Αδαμόπουλος         Γιάννης  Αδάμος

Μοιραστείτε το άρθρο